diinflikkka.blogg.se - NY BLOGG

Alla inlägg under maj 2011

Av Ronja Johansson - 27 maj 2011 07:56

Nu är jag i skolan och bloggar :p Har fastnat i Lipstick - Jedward ♥

Men somsagt, sitter i skolan och vi börjar typ nu, så jag måste sluta, skriver mer sen ;)

Av Ronja Johansson - 22 maj 2011 20:40

Okej! Nu ska jag ha en frågestund! Ni frå fråga hur mkt som helst, bara ni fråga i _Detta_ inlägget. ok? Hahaha, men ni fråga till den 30:onde ;)


Kraam <3

Av Ronja Johansson - 22 maj 2011 20:10

Tjooo!

Söndag, fett Sugigt!   

Jag ska ju visa några från raketskolan runt bolki.. :p

Ska ju sen och sköta sess, vid två tiden :)

Och sen så åker jag ju hem från stallet, och pluggar lite ;)


Ska sova nu, så jag orkar ej skriva mer.

Ögonlocken håller på att ramla ner hela tiden.


Puss'<3

Av Ronja Johansson - 21 maj 2011 11:09

Hejhej.

Idag har det bara varit surt. 

Sitter i parkalombolo och bloggar.

Ouffh! i en liten jävla byhåla. Det finns typ tre - fem hus här.

*SUCK* Och jag ska klara mig här tills imorgon..

Iaf, internet funkar, och det är det viktigaste :p


Idag skulle man kanske också till gällivare, och gå på Dollarstore, och typ lindex och så. Och igår så köpte jag ett par nya sockar och ett par haremsbyxor.

aja, nu ska jag in på ego-box.com och ta lite mera saker till bloggen ^-^*



kraam <3

Av Ronja Johansson - 19 maj 2011 21:42

Heeejj*!

Igår var jag ju somsagt i luleå på klassresa :)

Så nu kommer The pics <3



Teknikens Hus! <3

 

William ;)


 

Anna och jag <3


  



En sööt Ebba och en göllig Linnea <3    

Ebba's byxa (Yyy

 

Williams face ;)


 

Och Daniel vill som vanligt inte bli fotad :c


 


Teknikens hus ;)  

Och teknikens hus igen :D   

Och till sist, en Drogad Ronja + Anna, och en onormal Tobias .. :p

 


Haha! Jag kommer ihåg när jag, Anna, Ebba, Linnea, Albin och William satt i helicoptern. Albin och Anna längst fram. Och jag, Ebba, Linnea Och william satt inklämda i baksätet. Jag snattade wille's kepa, och jag såg säkert 7kt ful ut.. Men aja.!Vi lät säkert som överspeedade tyskar xD  Och gud vad mkt skratt det var! 


Jag kommer gråta blod bara för att återuppleva allting igen! :c

Luleå resan kommer alltid att finnas i mitt hjärta! <3


Seriöst, nu gråter jag redan, bara av att tänka på att resan är över :c

Av Ronja Johansson - 14 maj 2011 20:41

Nu är det dags för eurovision song contest.

Jag har bunkrat upp med en mysig filt, läsk och lite godis ;)

Jag menar, jag bara måste se Min man Eric Saade sjunga idag .. ♥

Haha, idag så gick jag ut en sväng med min och syrrans kanin på baksidan av huset. Min kanin fick värsta psyket och hoppade runt som, ja gudvetvad XD

Hah, men nu måste jag på toa, så jag inte går på toan mitt i programmet!..


Kraam <3

Av Ronja Johansson - 14 maj 2011 08:06

Är helt förälskad i låten Mr. Saxobeat med Alexandra Stan.. <3

Så nu har jag lyssnat på den fem gånger på spotify och måste lyssna på youtube istället :c IT SUCKS!

Aja, Snart ska man väll gå upp och duscha, och sen käka något.

Sen kanske man skulle vara med sofia, men det blir nog inget.


Och idag märkte jag att min överförings kabel till mobilen är borta :c

Så nu kan jag varken föra över bilder till datorn, eller ladda mobilen :cc

Men det är ju självklart att jag skulle slarva bort det förr eller senare..


aja, nu duschen.. ! 

Av Ronja Johansson - 12 maj 2011 20:32

Jag känner mig som ett emo just nu.

Sitter med mascara utkletat i hela ansiktet och gråter.

Jag vet att jag är patetisk, men endån. *suck*

I love you so shut up and kiss me!<3

Nää, gör inte det, det misstolkas bara då :c


Iaf, så har vi klassresa nästa vecka på onsdag.

Vi åker till Teknikens Hus  Luleå..

OCH vi ska samlas 05.45

Asså, jag kommer fan inte orka pallra mig upp ur sängen och åka buss kvart i sex..?

Houf!


Nu ska jag inte klaga, fast jag klagar endån.

Vi ska ha 17 glosor imorgon, och vi brukar ju alltid bara ha 11 glosor :C

Nää, nu ska jag banka glosor, så dom sitter i skallen till imorgon :/


<3

Presentation


Kiruna bitch
And Everybody loves me'.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Seriöst, var ärlig nu. Är min blogg bra?
 Ja
 Nej
 Sådär

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

haha

aha

epic fail, typ x)

Pixel Icons

Ovido - Quiz & Flashcards