diinflikkka.blogg.se - NY BLOGG

Alla inlägg under december 2010

Av Ronja Johansson - 18 december 2010 19:21

tjatja bloggen.. :P

jag borde skaffa en ny header, den är ju så ful, men aa..

Just nu så är jag på facebook(Råånja Jåhansson) och msn(dancing_ronja@hotmail.com) och chattar med ebba och erika :p<3

Diggar också microfonkåt av september och petter, och Bring Me To Life av evanescence.sjunger till det gör jag.

imon ska man fa till stallet, och på måndag kanske jag skulle vara med erika, om vi kan då asså :p

på måndag ska jag börja åka privatbuss till skolan, och så.

så nyss laddade jag min mp3 med musik.. bla pappas,ebbas,annas,timmies,och gustavs låtval(rosa helikopter,love the way you vlie, peddomiusik, och någon nördmusik..)

Sjunger och diggar mikrofonkåt..

Nu tror jag att jag sticker ut och umgås<3

  

Av Ronja Johansson - 9 december 2010 09:43

Hejhej bloggen : p

är suuuupeeeer glaaad!!

vi fick huset på norskensvägen :p

så nu är det bara att börja packa.

vi har idag och imorgon på oss att packa grejerna, och sen på lördag

-om vi hinner, fredag kväll-  så börjar vi måla alla rum.

Mitt rum ska ha två turkosa väggar-bara för att jag är coool-

och två vita väggar. Och syrran ska ha två vita väggar, och en rosa och en lila vägg om jag har förstått rätt.

Sen ska vi, eller jag tycker att vi ska ha ett mörkt kök..


idag äre stallet som gäller, ska rida sessan och så.

blir som en egen ridlektion : p

Nä nu ska jag äta frukost och sen ska jag börja packa. 



och så syrrans style on mee :p

  

Min förra bloggheader på lifeofronja.bloggplatsen.se

  

  

Av Ronja Johansson - 7 december 2010 10:45

 hejhej bloggen   

Idag är det tisdag, och jag har ridning och ska sköta sessan.

Men ett stort problem är att jag har blivit sjuk.

så jag kan troligt vis inte sköta sessan, eller rida..

men mamma säger att om jag mår bättre vid tolv tiden kanske jag får gå till stallet.

så man får hoppas på det bästa :)


just nu sitter jag och bloggar, ser på våra bästa år och bara myser :)

efter att ha sett klart på tv:en så ska jag slå in ebbas,annas och linneas julklappar..

Anna och linnea vet vad ebba ska få, och ebba och  anna vet vad linnea ska få

och linnea och ebba vet vad anna ska få.. men dom vet inte att alla kommer få liknande paket, så vi får hoppas att dom inte läser det här inlägget ;)


Sitter i pyjamas, och min syrra valde att jag skulle ha ett pärlhalsband i håret, så det var lite hippie stuk över de hela..

( inklusive min rååååsa guuulliga hello kittyy big t-shirt).


I julklapp önskar jag mig:

  1. en HTC desire HD mobil( eller en xperia x8 eller en nokia n8)
  2. Tretorns ridstövlar
  3. En dressyr ridhjälm ( siden)
  4. en bättre foundation
  5. ett par skönare mjukisbrallor
  6. mera rykt saker (rykt borse+ rykt skrapa(metall) hovkratsar, mankammar osv)

     


Av Ronja Johansson - 6 december 2010 18:12

Det är helt jävla kaos  i klass 5:ans klassrum (min klass) :)

  1. Vi jobbar inte
  2. vi håller på med mobilerna på lektionstid
  3. Vi tuggar tugggumi
  4. Vi skriker
  5. Vi är på datorn och lyssnar på techno
  6. Skriker neger åt våran lärare

Är det kaos?? näää dåå, man kan bara koncentrera sig bättre i en förjävligt sjukt rolig klass :)))


lite låtar som våran klass nöter :

http://www.youtube.com/watch?v=6Q5PyBsX_-g&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=Nl4opbNt8_E&translated=1

http://www.youtube.com/watch?v=4LqWml0SSK4&translated=1

http://www.youtube.com/watch?v=GyEOq2JOnHg&translated=1


jaaa, sen vart det kallt i vårat klassrum :p

värmen bara poffade, och 9 8 och 7 fick stícka hem :( men inte vi :((

asså, klass 5 på bolagsskolan är typ världens största olycksklass   


nu ska jag dega och dejta en underbar man :) (min käääääraaa dator:) )

    

Presentation


Kiruna bitch
And Everybody loves me'.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Seriöst, var ärlig nu. Är min blogg bra?
 Ja
 Nej
 Sådär

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

haha

aha

epic fail, typ x)

Pixel Icons

Ovido - Quiz & Flashcards