diinflikkka.blogg.se - NY BLOGG

Alla inlägg under februari 2011

Av Ronja Johansson - 24 februari 2011 14:38

Du och en (två) bästa vän.

 
  
  
En dag du minns.
 
   
 
Någon du älskar.
  

Någon som betyder mycket.
 
   
 
Någon du skulle offra livet för. (LÄTT!!)
     
Något du vill ha.

Dig själv nyligen.
  
 
Dig själv skrattande.
  
Dig själv.
Av Ronja Johansson - 21 februari 2011 19:14

TjenaMors ;)<3

Idag är det måndag, och jag stack ner till stallet efter skolan.

Hjälpte lotta lite när hon var stallvärdinna. Och sen så fixade jag lite med mitt och Faits skåp. Jag vart först helt paff när detr var lås på skåpet, och sen fick jag ju koden av Faith. ;)


Aja men i skolan hare bara varit segt.

Hamburgare till lunch, och jag menar, skolans hamburgare?! Euw..

Men iaf, har matte läxa och glosor till på fredag, så man ska väll ta och plugga nu så det bara blir chill hela veckan ;)


Ska snart typ käka något litet, kanske en kvällsmacka med lite oboy :D<3

Ska också kolla om man kan se på solsidan på tv4 play :p

Aja men herrå ;)<3


  

Av Ronja Johansson - 13 februari 2011 18:28


TjenaTjena bloggen ;*

Idag har man bara vart på skype och nördat med några kompisar.

Käkat rester av en tårta för att pappa fyllde år igår :D

Och såklart så drogar jag Boulevard of broken dreams :DD<33

Är så jävla sur!! Imorgon är det alla hjärtans dag, och jag får väll fejka att jag har fått blommor :'(

Som vanligt asså :)

Jag har fan dö tråkigt, så jag ska skriva några grejer som ni sen får säga vilken som är bäst :p


1. - Misstolkningar gör livet mycket roligare -

2. -Jag såg dig, jag ville ha dig, jag fick dig, jag älskade dig,  jag ville inte förlora dig, jag förlorade dig och jag saknar dig -

3.  - Livet blir lättare om du tar hand om det först -


vilken är bäst ;o


  

Av Ronja Johansson - 12 februari 2011 10:08

Hejsan Svejsan bloggen ;D

Det är ju lördag, somsagt.

Idag ska jag fira min pappas födelsedag,och kanske gå på marknaden med mamma :D. Då kommer jag ju såklart åka spark, för inte orkar man gå med kryckorna runt hela marknaden :pOch jag vill absolut gå på paramores konsert, men man ska ju fanimej ta reda på när den är :p





  

Av Ronja Johansson - 10 februari 2011 17:22

TjenaTjena bloggen :)

Har käkat curry pizza, och nu ska man vara social på Facebook (:<3

Idag har det varit skola, tråkigt som vanligt.

Oscar G och Jacke I är "iditor" ^^

Dom säger haha åt mig hela tiden.

Men jacke ska fan inte säga något? Han har ju själv gips...


Diggar musik,och ritar "Pon And Zi" :)<3


Kram då? :))

  

Av Ronja Johansson - 7 februari 2011 10:34

Hejsansvejsan :p

Tänte göra en liten lista på mina favorit låtar nu :


1. Wake Me up When September Ends - Green Day

2. Holiday/Boulevard Of Broken Dreams - Green Day

3. Eyes on fire - Blue Foundation

4. Losing you - Dead by April

5. Stronger - Dead by April

6. A Promise - Dead by April

7. In My Arms - Dead by April

8. Angel - Akon

9. Beautiful - Akon

10. Smack That - Akon ft Eminem

11. Mockingbird - Eminem

12. Only Girl - Rihanna

13. Whats My Name - Rihanna

14. Emergency Room - Rihanna ft Akon


Men aa, det är typ alla mina favorit låtar :)

Just nu diggar jag musik, och ska snart dra till husvagnen, måste kolla en massa saker. :p


Kraaam / Ronjaa <3

Av Ronja Johansson - 6 februari 2011 16:15

Hejsan bloggen  

Nu är det så att jag måste gå med Fucking fula kryckor i FYRA veckor.

Jag får inte rida på fyra veckor.

Jag får inte sköta sessan på fyra veckor.

Jag får inte spela innebandy på FYRA fucking veckor :(


På gruvtrollets lekland så åkte jag nerför en jävla grej.

Så jaa..


Orkar inte skriva, är så jävla irriterad!!



Av Ronja Johansson - 4 februari 2011 15:47

Men mwahaha, Heejj :)

Idag har man typ bara vart i skolan. 

Det var strömavbrott :D<3

Jippie, ljuset kom tillbaka just när hon sa att om det inte kom tillbaka skulle vi få gå hem :( Känns nästan som "Fuck You" kärring <3

Cp skoldag.


Just nu diggar jag musik(♥) och ska snart städa mitt rum :p

Orkar inte städa, och så är det inte så stökigt, man ska bara ta bort skräpet, bädda sängen, dammtorka, dammsuga, tvätta golvet, Städa skrivbordet och en massa annat. Men.. Aaaah <3



Ska klippa ut en bild från tidningen!<3


Heejdddåååå<3

Presentation


Kiruna bitch
And Everybody loves me'.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Seriöst, var ärlig nu. Är min blogg bra?
 Ja
 Nej
 Sådär

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

haha

aha

epic fail, typ x)

Pixel Icons

Ovido - Quiz & Flashcards