diinflikkka.blogg.se - NY BLOGG

Alla inlägg under november 2010

Av Ronja Johansson - 28 november 2010 08:36

hejhej bloggen ;D

Ska dra till stallet snart, och strax äta frukost.

Så vid nio ska jag promenera till stallet :D

Skriver mer sen, efter stallet, och då kan ni kanske få in fler bilder på bloggen :D

  

Av Ronja Johansson - 27 november 2010 20:09

Fått en flaska I huvet, legat sövd på akuten.
Varit död I minuter, hela själen var bruten.
Blivit jagad av snuten, varit vilsen på djupet.
Jag har famlat I'mörker, men I dig såg jag ljuset.
Och för dig har jag låtsas, och dolt mina tårar.
Med dig blir jag mindre, som gubben I lådan.
Jag vägrar att inse, du sviker mig alltid.
Jag gräver min grav för dig, jag är en soldat för dig.

Jag tog en kula för dig, och fick en smula tillbaks.
För dig ska jag, göra det tusen gånger om.
Jag har givit dig allt, och jag har ingenting kvar.
För dig ska jag göra det tusen gånger om.

Blivit lämnad I staden, medan du gick och blunda.
Fick en känga mot magen, tills jag smakade gatan.
Ändå gick jag tillbaka, och jag måste va galen.
Som nyss blivit bedragen, och som tänkte på laget.
För jag tänkte på jag-et, och jag såg alla tecken.
Men jag ville va bättre, men då blev allting sämre.
Jag vägrar att inse, du sviker mig alltid.
Jag gräver min grav för dig, jag är en soldat för dig.

Jag tog en kula för dig, och fick en smula tillbaks.
För dig ska jag, göra det tusen gånger om.
Jag har givit dig allt, och jag har ingenting kvar.
För dig ska jag göra det tusen gånger om.
Tusen gånger om.

Ställ oss båda på en våg, och snart så flyger du bland stjärnor.
Jag bär tyngden utav rymden, ändå finns du I mitt hjärta.
Ta mitt skimmer, för jag brinner.
Du är blott en blek lanterna, jag har gjort det här så länge.
Jag kan lika väl fortsätta.

Jag tog en kula för dig, och fick en smula tillbaks.
För dig ska jag, göra det tusen gånger om.
Jag har givit dig allt, och jag har ingenting kvar.
För dig ska jag göra det tusen gånger om.

Jag tog en kula för dig, och fick en smula tillbaks.
För dig ska jag, göra det tusen gånger om.
Jag har givit dig allt, och jag har ingenting kvar.
För dig ska jag göra det tusen gånger om.

Jag har givit dig allt, och jag har ingenting kvar.
För dig ska jag göra det tusen gånger om.



Saknar, saknar och saknar.
fråga inte mig om jag är kär, fråga mig inte i vem.
Fråga mig inte om du får mitt nummer, smsa mig inte.
Stör mig inte, säg inget till mig.
För jag vet redan att du hatar mig. :(<3

Av Ronja Johansson - 27 november 2010 11:22


Hejhej bloggen :D

Har inte haft tid att blogga och så, utan bara haft tråk och inte tänkt på att jag ens hade en blogg. Men nu är jag på G igen :D


Nu sitter man ju och nöter musik, bla Eminem, rihanna och Daniel Adams-Ray..

Och sen så bloggar man ju förstås.

Snart ska man fara till underbara Amanda<33 och snacka tjejsnack och åka spark ner till coop och dega ;D


kan man Sakna en person som man själv hatar?

Kan man vara kär i den personen som man hatar?

Det är sjukt, men just nu saknar jag en gammal vänn jävligt mkt :(


Ska nog återberätta lite grann.

I tisdags hade vi bild i elevens val, och så. så jävla tråkigt, för att e viss person inte också hade bild :)

SEn efter skolan så red jag ut med min ridgrupp.

Sen så får man ju en god tur, man får sin hat häst creme, och sen så blir det en jävla massa skoj..

Flöäg av pga en förbannande skidåkare, men creme är ju livrädd för allt typ.

Så det är nog normalt, men jag rammlade i en mjuk "snödriva" :D.


I onsdags var det skoj, och vi hade bild, men vi hade studiebesök, och jag och linnea fjantade oss.

Sen så hade jag innebandy, och det var väll sådär, inte super skoj, men aa.

Sen på torsdagen hade man tur.

Först rammla ner för en stol, och sedan tappa en tand, så nu är jag det tandlöse monstret :DD<33


i fredags(igår) så var det bara tråk, såg min "älskling"(vi är inte ihop, men jag är typ käääääär<33) och såntdär, hade hoppning, och hade harry, han tog ju fan RIKTIGA skutt nu :D*mallig*..


Ja, nu ska man nog tjata på att patte ska skjusa mig till amanda :D


ciao :D

 

Av Ronja Johansson - 14 november 2010 11:19

Tjenarää bloggen   

Idag äre söndag och jag har ingenting att göra.

Så jag skapade mig en ny blogg(igen, först lifeofronja.bloggplatsen.se och sen caressabeach.bloggplatsen.se).


Kanske ska ta och prensentera mig?


Jag heter iaf Ronja, och efternamnet är nog jäävligt vanligt.

-Johansson är efternamnet-

Jag är elva år, och fyller tolv år den 17 juli.

Intressena är nog ganska vanliga bland tjejer, shoppa, vara med kompisar, datan och sådant.

Har haft några hundra djur, bla två schäfrar, en som hette teddy och en som hette tarzan. Och sen en shetland sheep dog som hette Ludde.

Kanske 5-6 kaniner har jag haft.

några dussintals fiskar har jag haft, och nyligen en hamster.

I skolan är jag ganska oduglig, kommer nog inte direkt få ett mvg eller så. :p


just nu sitter jag och diggar Gubben i lådan av Daniel Adams-Ray.


aja, ska nog gå och fixa mig för dagen :D

  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Kiruna bitch
And Everybody loves me'.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Seriöst, var ärlig nu. Är min blogg bra?
 Ja
 Nej
 Sådär

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<<
November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

haha

aha

epic fail, typ x)

Pixel Icons

Ovido - Quiz & Flashcards