diinflikkka.blogg.se - NY BLOGG

Alla inlägg under januari 2011

Av Ronja Johansson - 27 januari 2011 19:34

Haha men typ hej.. :))))

Just nu nördar jag musik och så.

Måste plugga matte och engelska, och vet inte vrf jag inte pluggar. ;)

ska göra en header i photoshop snart, och den här gången ska den bli lagom stor!


Idag och igår har jag fanimej vart döö hyper med Linda kemi (♥)!

Vi har nördat ett prinsessspel till wii<3

Och druckit RedBull<33


Imorgon ska jag vara med josefin, och vi ska gå på stan.

Går väll typ på lindex, kicks, jc kappahl och några till affärer ^.^


Nyligen har jag gjort en playlist och så, och nu vill jag lägga in den!<33



MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com


så KRAAM!!

Av Ronja Johansson - 19 januari 2011 13:38

Halloj bloggen   

Är just nu på skolan i datorsalen (:

Nördar Scooter Nessaja och Friends (:<33

Måste logga ut nu :(


Av Ronja Johansson - 17 januari 2011 20:24

Men mwaha, Hej . (:

Känner mig jävligt snäll, har typ dampat med pappa nyss, och så har jag tagit egobilder :*

Tyvärr så funkar inte min USB kabel, så egobilderna får ni klara er utan ett tag..


  


Iaf, idag hare bara varit bögskola :(

Ogilla såklart. Åkte privatbuss som vanligt, och väntade kanske tio minuter innan

Linnea och anna kom, sen kom ebba, typ fem minute efter dom.

Killarna kom såklart i sista minuten, och så.

Sen hade vi matte, och jag gjorde nån sida i matteboken..

Sen hade vi rast, och vi värmde oss mest inne.

Lunchen var fkkng äklig.(!!)


Skulle på träning idag, men orkade inte :p

sitter och dricker Cola (♥) och bloggar, och lyssnar på min lillsyrra när hon säger nää, näänää, nej nä nä nänä. Hon vill väll inte sova ? ^^)


vet inte vad jag ska skriva, så typ, pusspuss :*

  



min ringsignal (: :

Av Ronja Johansson - 16 januari 2011 21:41

Nämen typ hääääii 8)

Det var typ hundra år sen jag bloggade men aaa.

Idag hare bara vart chiill, stallet som alla andra söndagar.


Vaknade vid åtta av att syrran hoppade på mig, mmmm, mysigt..

Låg och kollade på klockan ett tag innan jag steg upp.

Sen åt jag typ en frukost, som var  ett äpple och ett glas jucie.

Bytte om till stallkläder, och sen väckte jag patte vid halv tio - tio tiden.

Han körde mig till stallet.

När jag väl var på stallet kom Leona och sa att sessan (♥) hoppade med Tira och Baltazar. Vart liite chockad, men aa.

Hon var ganska stel i början men sen vart hon bättre.

Fick skritta av sessan sen, fick gå över sockerbitar( för er som inte fattar, det är två sockerbitar(mindre hinderstöd)och sen är det en bom över dom, och sedan är det koner under dom).


Barbro tog ut.

Högmockade åt älsklingen, sen fyllde jag hinkarna med Faith.

Borstade lindorna, och Faith tog två stycken ♥

Tvättade ryktgrejerna, städade lite i skåpet och så. (:

Åt sen min mat, vilket var en bacon och broccoli paj, med en coca cola.

Sen var det stallpassmöte, och jag vart stallpassledare.

Skrev upp mig på två barn ledningar, och skulle skriva upp mig på en helg, men orkade inte :p

Åkte hem vid sju tiden, och sen så bakade mamma bullar.

Hjälpte till att pensla dom, och sen lägga på pärlssocker.


Sen la vi in dom i ungen, och jag stack till duschen.

Sen när jag hade duschat klart var bullarna också klara.

Så jag åt tre bullart och drack två glas mjölk, och sen stack jag upp till mitt

underbara rum där min "underbara" (CP) dator står .   

och nu är jag här och degar datorn.

Ska nog dejta kudden nu, det börjar ju bli sent, och sen är det bög skola imorgon :(

roolig låt (:



 

Av Ronja Johansson - 7 januari 2011 12:09

Men hehe, hejsan (:

Sjuk är man igen, inte ovanligt med det.

Har varit sjuk sen söndag natt, och det har bara blivit sämre, och sämre.

Och på tisdag så börjar vi ju skolan, och jag måste vara frisk då, för då ska jag, ebba och linnea byta julklapparna som vi ännu inte har hunnit göra.

Och sen är det ju ridning :) och jag måste ju ner till stallet, för jag rider, och sköter, så jag ska fanimej bli frisk!!!


Ska åka med pappa till akuten idag, för jag har inte blivit frisk, har spytt onormalt mkt, inte ätit normalt, och bara druckit några burkar läsk som motsvarar en 2liters cola.

Sen har jag varit ensam hemma hos pappa, och det är skönt att slippa syrrorna.

Sen har jag gjort en ny header till bloggen, men den vart lite för stor, men den

var gjord i photoshop :p


Bilden går inte att  ladda upp, så jag gjorde om den lite, i paint, gjorde den mindre, men den vart så jävla mkt suddig.  

ska nu gå och se på tv en liten stund<3

 

Av Ronja Johansson - 1 januari 2011 21:35

Hejsan och gott nytt år bloggen!!

Nu är det år 2011:)

Men haha, för ett tag sen (2010) så var jag inte van vid att skriva 2010, och nu måste jag lära mig att skriva 2011 :p

Idag hare bara vart chill, åkte till ner till nikkaloukta.

Var där ett tag, och sen far vi hem :)

Sen städade jag mitt rum, och det vart såååå fiint.

Städade till och med under sängen...

Sen var jag på G(med STORT g) till Lotta och Amanda.

Pratade i telefonen med mamma på ditvägen.


Just nu så sitter jag med datorn i knät, och lyssnar på musik(som vanligt) och bloggar. Snart ska jag dra till kojs, eftersom jag är så himmla trött.

Imorgon ska man ju också orka upp till tio, och ringa lotta vid halv elva.

Gå till stallet vid elva, och sen sköta sötaste sessan, och kanske hinna ha en Tara dag:))


Kraaaaaam Ronjaa<3

  

Presentation


Kiruna bitch
And Everybody loves me'.

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Seriöst, var ärlig nu. Är min blogg bra?
 Ja
 Nej
 Sådär

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

haha

aha

epic fail, typ x)

Pixel Icons

Ovido - Quiz & Flashcards